Thank you jpp72, I think, it works for everything in V 6.1.2.8, but in V 6.1.2.9 it is missing on some things. I am very mixed up with the new version.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
New Version 6.1.2.9 Netflix fails
Collapse
X
-
Hi,
The new version 6.1.3.0 is installed and all failures are ok.
It's not a matter of luck or not!
I re-selected the episodes with error and noticed a difference in the audio choices: AAC 2.0 128 kbps is no longer available.
For me, NETFLIX changed this choice at some point and the errors came from there...
That's all folks :-)
Comment
-
Originally posted by Penseur View PostHi,
I re-selected the episodes with error and noticed a difference in the audio choices: AAC 2.0 128 kbps is no longer available.
Comment
-
Originally posted by Penseur View PostHi,
Thank you for your information.
But, the fact is whatever you change in your Streamfab settings, all choices list are based from NETFLIX for my problems.
Just to be clear (pictures are better than words), here the capture from language list from the serie OUTLANDER :
Tu peux m'écrire en Français si tu préfères. Je suis au Québec
Comment
-
Bonjour,
"Tu peux m'écrire en Français si tu préfères. Je suis au Québec"
Pour mémoire, mon problème venait de l'impossibilité de télécharger certains épisodes :
Streamfab version 6.1.2.9 - Résultat : erreurs
Note : Ces épisodes étaient en attente dans ma liste de Téléchargement de Streamfab version 6.1.2.8
Riverdale - s7 - Episode 10
Outlander - s7 - Episodes 1 + 2
Audio : AAC 2.0 128 kpbs
Streamfab version 6.1.3.0 - Résultat : OK
Riverdale - s7 - Episode 10
Outlander - s7 - Episodes 1 + 2
Audio : EAC3 5.1
Remarque : Voir la capture écran Audio : AAC 2.0 128 kpbs (n'est plus disponible)
Voili...
:-)
Comment
-
Bon je comprends maintenant.
Pour l'audio AAC 2.0 128kbps, C'est du coté Netflix. Ils ont sûrement du l'enlever récemment.
Mais je vois un problème avec StreamFab 6.1.3.0: Il est impossible de downloader EAC3 2.0.
Les settings nous donnent:
Donc il n'y a aucune combinaison qui peut nous permettre de downloader qqchose de Netflix avec de l'audio EAC3 2.0
Comment
-
Ben, le problème de téléchargement sur les épisodes concernés est résolu.
Les épisodes qui étaient en erreurs sont désormais téléchargé au format audio EAC3 5.1
Comme déjà expliqué précédemment : Le seul format disponible en français est EAC3 5.1 et donc plus de AAC 2.0.
La solution pour éviter ces erreurs : choisir le seul format audio disponible
Pour conclure : Aucune erreur inconnue ou aléatoire
CQFD
Comment
-
Hi, you're right cyberdave03.
So, here the traduction requested :
Hello,
"You can write to me in French if you prefer. I am in Quebec"
For the record, my problem was the inability to download some episodes:Streamfab version 6.1.2.9 -
Result: errors Note: These episodes were pending in my list of Download
Streamfab version 6.1.2.8Riverdale - s7 - Episode 10Outlander - s7 - Episodes 1 + 2Audio: AAC 2.0 128 kpbs Streamfab version 6.1.3.0 -
Result: OKRiverdale - s7 - Episode 10Outlander - s7 - Episodes 1 + 2Audio: EAC3 5.1
Note: See screenshot Audio: AAC 2.0 128 kpbs (no longer available)
Voili...
:-)
Well I understand now.
For AAC 2.0 128kbps audio, it's on the Netflix side. They must have removed it recently.
But I see a problem with StreamFab 6.1.3.0: It is impossible to download EAC3 2.0.
The settings give us:
So there is no combination that can allow us to download something from Netflix with EAC3 2.0 audio
So, the download issue on the affected episodes is resolved.
Episodes that were in error are now downloaded in EAC3 5.1 audio format
As already explained above: The only format available in French is EAC3 5.1 and therefore more than AAC 2.0.
The solution to avoid these errors: choose the only available audio format
To conclude: No unknown or random errors
CQFD
Last edited by Penseur; 07-09-2023, 08:21 AM.
Comment
Comment